Zamenjava računovodskega servisa

Zamenjava računovodskega servisa oziroma prehod k našemu servisu mora potekati hitro, enostavno in karseda gladko. Svetujemo, da večja podjetja ( 20 zaposlenih ali več) zamenjajo računovodstvo z začetkom novega leta, medtem ko lahko samostojni podjetniki, manjša podjetja in društva zamenjajo računovodski servis kadarkoli v letu, običajno na zadnjega v nekem mesecu.Podjetje se težko odloči za menjavo računovodskega servisa zaradi strahu, da bodo imeli veliko dela in sitnosi, zato smo na tem mestu mi, da vam omogočimo kar se da enostaven prenos knjig od starega računovodskega servisa k nam.

pic1

Potek zamenjave računovodskega servisa:
  • najprej jo potrebno kontaktirati nas, se dogovoriti o vseh podrobnostih sodelovanja, lahko se tudi že podpiše pogodba o računovodenju,
  • dogovor z obstoječim servisom o prekinitvi pogodbe. Pred pisnim obvestilom o odpovedi pogodbe je najprimerneje, da se pred tem že ustno dogovorite o odpovednem roku, oz. o prenehanju sodelovanja.
  • Primopredaja dokumentacije v obstoječem servisu. Računovodski servis pripravi primopredajni zapisnik s popisom predane dokumentacije, ki vključuje tudi celoten arhiv ter vse dokumente, ki omogočajo nadaljevanje dela drugemu računovodskemu servisu. V vsakem računovodskem servisu vedo, kaj je potrebno pripraviti zato ne potrebujejo kakšnih vaših navodil glede tega. Dokumente prevzamete s podpisom primopredajnega zapisnika.
  • dostava dokumentacije v naš računovodski servis, ki nemoteno nadaljujemo delo tam, kjer je bilo končano.

Za kakršne koli informacije ali pomoč tekom samega prenosa smo vam na voljo. Tudi če ste zelo zaposleni in omejeni s časom, lahko tudi mi pridemo k vam.

V Računovodskem servisu Avditor Plus pa se bomo trudili, da bo to vaša zadnja menjava računovodskega servisa.

 
Menjava računovodskega servisa